Головне меню
Your Cart

Умови та згода на замовлення

Дана угода є обов'язковою умовою, на яких ПП Долинська, далі Виконавець, укладають з Вами, далі Клієнт, нижченаведене угоду:

1. Предмет угоди

1.1 Клієнт доручає виконавцю придбання товарів (квітів, букетів) та послуг (флористичний дизайн) із переліку, представленого у вигляді сайту uk.flower-market.dp.ua, далі Сайт, у третіх осіб, у межах коштів клієнта, перерахованих ним виконавцю після здійснення замовлення.

1.2 Клієнт також доручає виконавцю доставити придбані товари та послуги вказаній у замовленні особі, далі Одержувач.

1.3 Моментом ухвалення цієї угоди для Клієнта є: натискання кнопки «Оформити замовлення» на сторінці оформлення замовлення Сайту виконавця.

1.4 Моментом прийняття цієї угоди для виконавця є: повідомлення клієнта про підтвердження укладання з ним цієї угоди електронною поштою або телефоном, зазначеними клієнтом при оформленні замовлення.

2. Права та обов'язки сторін

Клієнт зобов'язується

2.1 Клієнт зобов'язується сплатити виконавцю повну вартість обраних ним у замовленні, товарів та послуг, що здійснюються третіми особами.

2.2 Клієнт зобов'язаний у процесі оформлення замовлення на сайті надати виконавцю свої особисті дані, у тому числі номер телефону, а також дані одержувача та всі необхідні платіжні реквізити на сайтах безпечних платежів.

2.3 Клієнт зобов'язаний переконатися, що перерахував всі подробиці необхідні для вручення: адреса одержувача, номер телефону, разом з телефонним номером, день вручення, щоб виконавець міг повідомити клієнта про будь-які обставини, що перешкоджають доставці замовлення одержувачу.

2.4 У разі доставки на певні об'єкти, в яких бере участь третя сторона, таких як офіси, лікарні, готелі, похоронні бюро, ділові центри, режимні об'єкти, підпис будь-якої особи, уповноваженої прийняти поставку від імені організації, повинна бути прийнята клієнтом як доказ доставки зазначеному одержувачу.

2.5 Клієнт зобов'язується самостійно нести відповідальність за те, що товари, які він доручає придбати виконавцю за його кошти у третіх осіб, можуть частково не відповідати його очікуванням або очікуванню одержувача.

2.6 Перед оформленням замовлення клієнт зобов'язаний ознайомитися з інформацією про товар, а також інформацією на сторінках сайту: «Доставка», «Оплата». Ці сторінки сайту є невід'ємною частиною цих умов та угод.


Клієнт має право

2.7 Отримувати інформацію про статус замовлення.

2.8 Отримувати інформацію щодо отримання чи блокування переведених виконавцю коштів із банків та платіжних систем.

2.9 Отримувати консультацію про товари, склад, їх зовнішній вигляд та розміри.

2.10 Вибирати бажаний час доставки та дізнаватися про тимчасовий період вручення його замовлення через чат. Поле форми замовлення "Бажаний час" не гарантує доставку в зазначений Клієнтом часовий проміжок, якщо не було обрано та сплачено послугу Експрес-доставки.

2.11 Замовлення оформлені менш ніж за 24 години до дати вручення, оформлені у святкові або вихідні дні можуть бути доставлені у будь-який проміжок дня на розсуд Виконавця, або перенесені (для святкових та вихідних днів) наступного дня з повідомленням Клієнта за контактами, які він вказав під час оформлення замовлення.

2.12 Дізнаватись про заміну товару виконавцем на аналогічний, якщо обрані на замовлення товари не можуть бути придбані у третіх осіб виконавцем.

2.13 Замовлення можуть бути змінені або анульовані клієнтом не пізніше ніж за 3 робочі дні до дати доставки, вказаної клієнтом у замовленні.

виконавець зобов'язується

2.14 Після прийняття цієї угоди клієнтом, виконавець зобов'язується найближчим часом підтвердити або скасувати оформлене та сплачене клієнтом замовлення.

2.15 Виконавець після ухвалення ним цієї угоди зобов'язується придбати зазначені товари та послуги у третіх осіб за кошти клієнта, та здійснити кур'єрську доставку замовлення на адресу одержувача на користь клієнта, у зазначені клієнтом тимчасові терміни.

2.16 Виконавець зобов'язаний у разі неможливості виконання замовлення клієнта, або неможливості здійснити його у зазначені клієнтом терміни:

У найкоротший термін повідомити про це клієнта

Запропонувати альтернативні терміни доставки

У строки не пізніше ніж 5 банківських днів з моменту зарахування коштів на рахунок виконавця перерахувати їх назад на зазначені клієнтом банківські реквізити.

2.17 Виконавець зобов'язується не розповсюджувати та не зберігати особисті дані клієнтів та одержувачів.

2.18 Виконавець зобов'язується не приймати замовлення від клієнтів віком до вісімнадцяти років. Якщо Клієнт замовляє послуги на сайті, то приймає Умови та угоди, тим самим підтверджує, що йому 18 або більше років.
2.19 У разі, якщо виконавець не в змозі забезпечити весь або частину замовлення клієнта (композицію або замінити його складовою), виконавець повідомляє клієнта якнайшвидше і зобов'язаний відшкодувати платіж клієнта в повному обсязі не пізніше 10 робочих днів з моменту зарахування коштів на рахунок виконавця. Не всі композиції доступні в ранковий і нічний час. Попередньо можна уточнити в чаті.

Виконавець має право

2.20 Виконавець має право не приступати до виконання угоди, укладеної з клієнтом, якщо менш ніж за добу до вказаної клієнтом дати замовлення не отримано передоплату у розмірі 100% від суми замовлення клієнта.


2.21 Деякі квіткові та рослинні товари можуть бути доставлені виконавцем у бутонах, щоб забезпечити тривалий термін життя.


2.22 У разі виникнення будь-яких труднощів поставок або через особливості та сезонність цвітіння рослин, замінити товаром еквівалентної вартості та якості без попереднього повідомлення.


Здійснювати доставку в неділю та у святкові дні.


2.23 Вибирати самостійно час доставки у святкові та вихідні дні, згідно та спланованого маршруту, якщо інше не обумовлено з клієнтом.


2.24 Замовлення оформлені з доставкою до святкових та вихідних доставляти з 9:00 до 23:00, без вказівки точного часу доставки.


2.25 Кур'єр може попередньо зателефонувати з одержувачем для уточнення розташування останнього, способів під'їзду та зручного часу для одержувача.


2.26 Зверніть увагу, що виконавець відповідає лише за доставку замовлення кур'єром на вказану клієнтом адресу. Виконавець не може взяти на себе відповідальність, якщо товари були доставлені за вказаною адресою, а одержувач переїхав, відсутній на місці, відмовляється прийняти замовлення, живе за іншою адресою, або одержувач відмовляється приїхати за замовленням за вказаною клієнтом адресою або не може це зробити в силу низки причин. Оплата за замовлення у разі не повертається. Букет повторно може бути доставлений на іншу або ту ж адресу протягом дня за доплату, отриманий на складі замовником самостійно протягом 3 днів.


2.27 У випадку, якщо кур'єр не може знайти або зв'язатися з одержувачем, щоб здійснити доставку, він може звернутися до консьєржа, сусіда, охоронця на прохідній, залишити в безпечному місці (КПП, вахта, офіс) або залишити записку за адресою для одержувача, щоб повідомити йому про доставку.


2.28 Кур'єр у разі ситуації, описаної в п. 2.26 цієї угоди, на свій розсуд може після контакту з одержувачем по телефону здійснити:


Доставити замовлення за новим місцезнаходженням одержувача

Чекати Одержувача до 20 хвилин на вказаній Клієнтом адресі у звичайні дні та до 10 хвилин у святкові

Залишити замовлення особі, яку вкаже одержувач

Продовжити виконання інших замовлень до отримання подальших інструкцій від виконавця.

Виконавець у разі ситуації, описаної в п. 2.26 цієї угоди, на свій розсуд має право:


Вимагати додаткову оплату за повторну доставку за новим місцезнаходженням клієнта, якщо раніше обумовлені та підтверджені терміни доставки, були дотримані кур'єром.

Надіслати кур'єра повторно без вимоги додаткової оплати від клієнта.


3. Оплата послуг. Ціни. Порядок розрахунків

3.1 Різниця між перерахованими коштами клієнта - виконавцю та витраченими коштами виконавцем на купівлю, придбання товарів у третіх осіб - є фінансовою винагородою виконавця за надані ним кур'єрські послуги.


3.2 Ціни, вказані на сайті, дійсні протягом максимум 7 днів з дня замовлення, але можуть бути змінені під час пікових періодів та для розміщення сезонного доступу деяких кольорів.


3.3 Виконавець залишає за собою право змінювати без попереднього повідомлення, ціну або ціни на будь-які продукти, перелічені на сайті.


3.4 Букети замовлені до зміни цін на сайті перерахунку, доплаті чи поверненню різниці у вартості не підлягають.


3.5 Вартість доставки в окремі райони міста або час доби, рекомендовані системи для оплати з-за кордону вказані в розділі сайту «Оплата».


3.6. Якщо на сайті не вказано інше, то стандартний тариф за доставку 0,00 грн. У певних віддалених районах міста, у святкові, вихідні дні, ранкові та вечірні години доставка тарифікуватиметься за вищою ціною, ніж стандартний тариф, цю інформацію розміщено на сторінці «Доставка».


3.7 Виконавець приймає до оплати всі основні типи кредитних та/або дебетових карток.


3.8 Для деяких систем оплати можуть стягуватися додаткові комісії платіжними системами або банком клієнта. За подробицями звертайтеся до відділення банку, у якого відкритий картковий рахунок.


3.9 Після переказу грошей клієнтом на рахунок виконавця може виникати затримка, пов'язана з діяльністю третьої сторони-банків та платіжних систем. Зазвичай, така затримка не перевищує трьох банківських днів. Виконавець не несе відповідальності за затримку платежу третіми особами.


3.10 Після здійснення платежу клієнтом на рахунок виконавця, документом підтверджуючим оплату замовлення є банківська виписка з часом платежу, сумою та реквізитами оплати, а також печаткою відділення банку та підписом особи, яка видала цей документ. У разі оплати замовлення готівкою, такими документами є товарний чек за підписом виконавця.


3.11 Замовлення оформлені та оплачені клієнтом без супроводу менеджера у чаті, месенджері або по телефону мають статус "На перевірці". Замовлення вважається підтвердженим та взятим у роботу після зарахування оплати та відправки клієнту інформації зі статусом замовлення "Підтверджено". Статус замовлення ви можете дізнатися у будь-який час за телефонами, вказаними на сайті Виконавця.

4. Якість і гарантії

4.1 Виконавець бере на себе зобов'язання тільки за якість надання послуг кур'єрської доставки.

4.2 Виконавець не зберігає, не має в наявності товари і послуг, представлені на сайті, а лише здійснює їх кур'єрську доставку під замовлення, здійснюваний в рамках даної угоди між Клієнтом та Виконавцем.

4.3 Квіти, рослини, їх елементи та інші супутні матеріали купуються за дорученням клієнта у третіх осіб, за якість яких наша кур'єрська компанія відповідальності не несе.

5. Контактна інформація

5.1 У разі, якщо ви не задоволені своїм замовленням, будь-які скарги повинні бути направлені в першу чергу на зазначені контактні дані:

Електронною поштою: ivasjenko@gmail.com

За телефоном: +38 096 677 22 86

Або в листі на замовлення за адресою: Україна, Дніпропетровськ, 49005, Долинської. Л.С.

6. Форс-мажор

6.1 У разі неможливості повного або часткового виконання будь-якої із Сторін зобов'язань за цією угодою внаслідок обставин форс-мажору термін виконання зобов'язань відсувається на період часу, протягом якого діятимуть такі обставини.

6.2 На період дії надзвичайного стану, особливого становища або воєнного часу строки доставок та вручення можуть змінюватись на розсуд виконавця в межах однієї доби.

6.3 У разі якщо замовлення сплачено і через форс-мажорні обставини немає можливості його здійснити, кошти будуть повернуті на рахунок одержувача протягом трьох діб, або готівкою у випадках перебоїв з електроенергією / роботою банківських систем

7. Відповідальність сторін. Вирішення суперечок

7.1 Усі спори, що виникають між Сторонами при виконанні цього Договору, вирішуються шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди між Сторонами спір передається на розгляд суду згідно підвідомчості і підсудності, встановленими законодавством України.